मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

सार्वजनिक गरेका गुनासोहरू

# दर्ता मिति गुनासोको विवरण विस्तृत विवरण वडा / कार्यालय चरण स्थिति कार्य
२१ मंसिर २०८०, बिहिवार Test12 Test12 वाडा नं ३
खोलियको छ
सामान्य
२१ मंसिर २०८०, बिहिवार test11 test11 मेल्लेख गाउँपालिका
समाप्त गरिएको
सामान्य
१९ मंसिर २०८०, मङ्गलवार गुन्ससो पर्णली test गुन्ससो पर्णली test मेल्लेख गाउँपालिका
समाप्त गरिएको
सामान्य
१५ मंसिर २०८०, शुक्रवार test 2 test 2 वाडा नं ५
समाप्त गरिएको
आवश्यक
१३ मंसिर २०८०, बुधवार सरसफाई test मेल्लेख गाउँपालिका
खोलियको छ
सामान्य
१३ मंसिर २०८०, बुधवार गुन्ससो पर्णली test गुन्ससो पर्णली test मेल्लेख गाउँपालिका
खोलियको छ
सामान्य
१३ मंसिर २०८०, बुधवार At magni culpa ad no Porro sit veniam ev वाडा नं ७
खोलियको छ
आवश्यक
१२ मंसिर २०८०, मङ्गलवार राष्ट्रिय विद्युत सम्बन्धमा हाल सम्म वडा नं. १,२,३... वाडा नं ३
खोलियको छ
अति आवश्यक
११ मंसिर २०८०, सोमवार खानेपानीकोसमस्य मेल्लेख ३ मल्सेपानिमा वाडा नं २
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
१० ७ मंसिर २०८०, बिहिवार सरसफाई मेल्लेख बजारमा सरसफाईको लागि डम्पिङ्ग... वाडा नं ४
खोलियको छ
अति आवश्यक
Showing 1 to 10 of 17 entries

" प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ मेल्लेख गाउँपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट मेल्लेख गाउँपालिका द्वारा सन्चालित छ । "