मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

सार्वजनिक गरेका गुनासोहरू

# दर्ता मिति गुनासोको विवरण विस्तृत विवरण वडा / कार्यालय चरण स्थिति कार्य
२३ जेठ २०८१, बुधवार बजार अनुगमन बारे मेल्लेख गाउँपालिकामा उपाध्यक्षको काम करतव्य... मेल्लेख गाउँपालिका
खोलियको छ
अति आवश्यक
२१ जेठ २०८१, सोमवार एउटा हुलचेर उपलब्ध गराई पाउ भन्ने बारे मलाई व्लचेयर अति आवश्यक भएको... वाडा नं ४
खोलियको छ
अति आवश्यक
१९ चैत २०८०, सोमवार शिक्षक मेल्लेख मा कति जना शिक्षक... मेल्लेख गाउँपालिका
खोलियको छ
अति आवश्यक
१७ चैत २०८०, शनिवार रोडले गरेको क्षेति साफे देखि मेल्लेख सम्म जाने... वाडा नं ७
खोलियको छ
अति आवश्यक
७ चैत २०८०, बुधवार Network problems मोहोदय: गुनासो गर्नुको कारण यो... वाडा नं २
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
६ चैत २०८०, मङ्गलवार छाना र मेला को कहिले लालपुर्जा आउँछ 2078 साला माघ फागुन को... वाडा नं ३
खोलियको छ
अति आवश्यक
६ चैत २०८०, मङ्गलवार कृषि योग्य जग्गालाई सहरीकरण( बाटो देखाउने) नमस्ते अध्यक्ष ज्यू.! सर्वप्रथम गाउँपालिकाले... मेल्लेख गाउँपालिका
खोलियको छ
अति आवश्यक
५ चैत २०८०, सोमवार खानेपानि सम्बन्धमा मेल्लेख बजारमा खानेपानी समस्या परेको... मेल्लेख गाउँपालिका
समाप्त गरिएको
आवश्यक
२१ पुष २०८०, शनिवार बजेट बिनियोजन सम्बन्धमा आ ब २०८०/८१ को बार्सिक... वाडा नं ६
समाप्त गरिएको
आवश्यक
१० १२ मंसिर २०८०, मङ्गलवार राष्ट्रिय विद्युत सम्बन्धमा हाल सम्म वडा नं. १,२,३... वाडा नं ३
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
Showing 1 to 10 of 12 entries

" प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ मेल्लेख गाउँपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट मेल्लेख गाउँपालिका द्वारा सन्चालित छ । "