मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

सार्वजनिक गरेका गुनासोहरू

# दर्ता मिति गुनासोको विवरण विस्तृत विवरण वडा / कार्यालय चरण स्थिति कार्य
२३ जेठ २०८१, बुधवार बजार अनुगमन बारे मेल्लेख गाउँपालिकामा उपाध्यक्षको काम करतव्य... मेल्लेख गाउँपालिका
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
२१ जेठ २०८१, सोमवार एउटा हुलचेर उपलब्ध गराई पाउ भन्ने बारे मलाई व्लचेयर अति आवश्यक भएको... वाडा नं ४
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
१९ चैत २०८०, सोमवार शिक्षक मेल्लेख मा कति जना शिक्षक... मेल्लेख गाउँपालिका
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
१७ चैत २०८०, शनिवार रोडले गरेको क्षेति साफे देखि मेल्लेख सम्म जाने... वाडा नं ७
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
७ चैत २०८०, बुधवार Network problems मोहोदय: गुनासो गर्नुको कारण यो... वाडा नं २
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
६ चैत २०८०, मङ्गलवार छाना र मेला को कहिले लालपुर्जा आउँछ 2078 साला माघ फागुन को... वाडा नं ३
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
६ चैत २०८०, मङ्गलवार कृषि योग्य जग्गालाई सहरीकरण( बाटो देखाउने) नमस्ते अध्यक्ष ज्यू.! सर्वप्रथम गाउँपालिकाले... मेल्लेख गाउँपालिका
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
५ चैत २०८०, सोमवार खानेपानि सम्बन्धमा मेल्लेख बजारमा खानेपानी समस्या परेको... मेल्लेख गाउँपालिका
समाप्त गरिएको
आवश्यक
२१ पुष २०८०, शनिवार बजेट बिनियोजन सम्बन्धमा आ ब २०८०/८१ को बार्सिक... वाडा नं ६
समाप्त गरिएको
आवश्यक
१० १२ मंसिर २०८०, मङ्गलवार राष्ट्रिय विद्युत सम्बन्धमा हाल सम्म वडा नं. १,२,३... वाडा नं ३
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
Showing 1 to 10 of 12 entries

" प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ मेल्लेख गाउँपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट मेल्लेख गाउँपालिका द्वारा सन्चालित छ । "